Viegli lasīt

Izglītības un zinātnes ministrija - Ko mēs darām?

Izglītības un zinātnes ministrija ir atbildīga par 5 svarīgām jomām:

Izglītību - lai ikvienam būtu pieejama izglītība. Gan bērniem, gan pieaugušajiem.

Sportu - lai ikvienam būtu iespēja nodarboties ar sportu. Gan bērniem, gan pieaugušajiem.

Zinātni – lai nodrošinātu valsts attīstību.

Latviešu valodu - lai nostiprinātu un attīstītu valsts valodu.

Jaunatni – lai nodrošinātu jauniešu dzīves kvalitātes uzlabošanu.

AtpakaļSākums

Pēdējo reizi atjaunota: 21/05/2012

Unikālie apmeklētāji - šodien: 819, kopā: 410038

Copyright © Latvijas Republikas Izglītības un zinātnes ministrija
Ieteikumus un komentārus par mājas lapu sūtīt uz prese@izm.gov.lv